"Αγαπητοί φοιτητές,
παρακαλούμε να ξοδέψετε δύο μόνο λεπτά από τον χρόνο σας, για να συμπληρώσετε την έρευνα για την αποτίμηση του βαθμού αξιοποίησης των διανεμηθέντων συγγραμμάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία, κατά το χειμερινό εξάμηνο 2010-11. Σημειωτέον ότι η απάντησή σας είναι εμπιστευτική και δεν κοινοποιούνται τα προσωπικά σας στοιχεία. Στόχος είναι να βελτιωθεί ο μηχανισμός επιλογής των συγγραμμάτων, και να μεγιστοποιηθεί η συμβολή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Το ποσοστό χρήσης ενός βιβλίου στη διδασκαλία ενός μαθήματος μπορεί να οριστεί προσεγγιστικά (σε ακέραιες δεκάδες %). Εάν π.χ. καλύφθηκαν όλα τα κεφάλαια ενός βιβλίου, τότε το ποσοστό χρήσης είναι 100%, ενώ εάν καλύφθηκαν μόνο ορισμένα κεφάλαια που αντιστοιχούν περίπου στις μισές σελίδες του βιβλίου, τότε το ποσοστό χρήσης είναι 50%. Ενδιαφέρει το ποσοστό του βιβλίου που χρησιμοποιήθηκε στο μάθημα και όχι το ποσοστό του μαθήματος που καλύφθηκε από το βιβλίο.
Με τις απαντήσεις σας θα μπορέσετε να συμβάλετε στη βελτίωση των παρεχόμενων βοηθημάτων και στην καλύτερη αξιοποίηση των πόρων που διατίθενται από τους έλληνες φορολογούμενους για την υποστήριξη της ανώτατης εκπαίδευσης.
Παρακαλούμε για την άμεση ανταπόκρισή σας, πατώντας την παρακάτω διεύθυνση:
Το ερωτηματολόγιο θα είναι ενεργό μέχρι την Παρασκευή 8/4/2011.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας.
Από το Γραφείο Αρωγής Χρηστών του ΕΥΔΟΞΟΣ"
Σχόλιο: Εδώ θα αποδείξει την ισχύ της η αρχή της απροσδιοριστίας του Heisenberg! Δηλώνουμε όλοι 100% χρήση και αναγκαιότητα όλων των διανεμόμενων συγραμμάτων. Στο τέλος θα μετρηθούμε κιόλας. Ποιος ήταν απών και δεν ξέρει ότι χρησιμοποιήθηκε όλο το βιβλίο; Αντε γεια Αννούλα....
Το μόνο πράγμα που δουλεύει στην σημερινή εκπαίδευση νομίζω είναι το πρόγραμμα "εύδοξος". Στην σχολή μου (που τα βιβλία τα παίρναμε απ'την αποθήκη της σχολής) μέχρι πέρσι κάναμε 3 μήνες, αφού είχε αρχίσει το εξάμηνο, να τα πάρουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦέτος που λειτουργεί το "εύδοξος" έχω ήδη πάρει βιβλία για το εαρινό εξάμηνο.
Και αν καταλάβες το ερωτηματολόγιο θέλει να αποτυπώσει κατά πόσο το βιβλίο που πήραμε κάλυψε το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, ετσί ώστε να μπορούν οι φοιτητές να ελέγχουν έμμεσα προτάσεις βιβλίων που γίνονται από καθηγητές επειδή έχουν κρυφά ωφέλη.
Κινδυνολογείς με αυτά που γράφεις θέλοντας να δημιουργήσεις εντυπώσεις,χωρίς φυσικά επιχειρήματα!
Στα 5 μου χρόνια φοιτητικής ζωής και αγώνων, είδα, πως υπάρχουν πολλά περισσότερα στα οποία πρέπει να αντιταχθεί το φοιτητικό κίνημα.
Στο κάτω-κάτω ήταν η πρώτη φορά που με ρώτησαν αν άξιζε να σπαταληθεί δημόσιο χρήμα.
Αγαπητέ φίλε JohnP(μου επιτρέπεις τον ενικό)το blog δεν κινδυνολογεί καθόλου. Μπορείς να ασκείς ελεύθερα κριτική στον αποστολέα της ανάρτησης αλλά εμείς απλά αναρτούμε. Κάνε μας κριτική και για το κείμενο διαβούλευσης. Το blog απευθυνόμενο στους αναγνώστες του τους καλεί να κάνουν ότι λένε τα κόκκινα γράμματα με την ένδειξη σχόλιο. Αν τώρα αυτό επηρρεάσει την εκπεφρασμένη σου άποψη, κρίμα, αυτή δεν αξίζει παρά μια ανάρτηση του blog! Ως προς το τι ακριβώς σε ρώτησαν και τι ακριβώς απάντησες αφού δεις τα παρακάτω link για να καταλάβεις τι είναι το δημόσιο χρήμα
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.mediafire.com/?pjq2d65zpqnhnkd
http://www.mediafire.com/?uskt4tbjns3wbii
http://www.mediafire.com/?hd2eimsahi1hgfr
πες μας πως θα έπρεπε να νιώσουμε αν αφού μια συμμορία ληστών σε είχε κατακλέψει σε ρωτούσε αν θες δύο ευρώ για να πας στο σπίτι και εσύ απαντούσες ότι κανένας άλλος ληστής δε στο είχε ρωτήσει αυτό πριν, οπότε χαλάλι τους τα δύο ευρώ και θα περπατούσες τρια χιλιόμετρα για να πας σπίτι. Κλείνοντας ο Εύδοξος βάρεσε κανόνι γιατί οι εκδότες δεν μοιράζουν συγγράματα. Υπάρχει και υλική πραγματικότητα πίσω από το pc. Αν υποθέσουμε ότι το εξάμηνο αρχίζει το Μάρτη έ έχεις περιμένει 1 και 1/2 μήνες στο νερό και καλό Πάσχα.
Λυπόμαστε για το ύφος. Εσύ το επέλεξες...