Πηγή:Έθνος
Οι φοιτητές που λειτουργούν με τρόπο αντίθετο προς τους κανόνες του πανεπιστημίου θα πρέπει να υφίστανται πανεπιστημιακές κυρώσεις, όχι αστυνομικές, σημείωσε η υπουργός Παιδείας στη Βουλή, με αφορμή την πρόσφατη κατάληψη της Νομικής.
«Ήρθε η στιγμή να αντιμετωπίσουμε με ριζοσπαστικό και μόνιμο τρόπο τη λειτουργία των ΑΕΙ. Την επομένη μέρα της λήξης της κατάληψης της Νομικής, φοιτητές σταμάτησαν την εξέταση σε συγκεκριμένο μάθημα. Για φανταστείτε ένα πανεπιστήμιο που κάθε μέρα φωνάζει τον αστυνομικό ή τον εισαγγελέα!».
«Οι φοιτητές που λειτουργούν κόντρα τους κανόνες του πανεπιστημίου, πρέπει να έχουν πανεπιστημιακές επιπτώσεις και όχι αστυνομικές», προσέθεσε η υπουργός Παιδείας.Η κυβέρνηση έχει φέρει προτάσεις για «ριζική αλλαγή του μοντέλου διοίκησης. Χρειάζεται αυτοδιοίκητο του πανεπιστημίου, που θα ορίζει μόνο του την διοίκηση και τον σχεδιασμό του, αλλά ταυτόχρονα θα λογοδοτεί και στην κοινωνία» σημείωσε η κ.Διαμαντοπούλου, που περιέγραψε στη συνέχεια σαφώς την παθογένεια της διοίκησης των ΑΕΙ σήμερα: «Οι διοικούμενοι ενός χώρου εκλέγουν αυτόν που θα τους διοικήσει κι αυτός καλείται να ελέγξει αυτούς που τον έχουν εκλέξει. Όλο το σύστημα είναι δομημένο έτσι, ώστε να μην είναι δυνατή η διοίκηση».
Η υπουργός Παιδείας απάντησε με τα παραπάνω, μεταξύ άλλων, στην επίκαιρη ερώτηση του Σπύρου Ταλιαδούρου για την κατάληψη της Νομικής.
Η στάση της ήταν θετική για μερικές από τις θέσεις του πρώην υφυπουργού Παιδείας της ΝΔ, που πρότεινε μεταξύ άλλων ίδρυση σώματος «προληπτικής προστασίας των πανεπιστημίων υπαγόμενο στις πανεπιστημιακές Αρχές».
Για το συγκεκριμένο συμβάν, της κατάληψης της Νομικής από λαθρομετανάστες με τη βοήθεια ΜΚΟ και φοιτητών, η κ.Διαμαντοπούλου εκτίμησε ότι υπήρχε σχέδιο «να γίνει αίμα και άμμος η Αθήνα εκείνο το βράδυ και τα επόμενα». «Η απάντηση στο μείζον θέμα της σωστής λειτουργίας του πανεπιστημίου είναι κάτι πολύ συνολικότερο από την άμεση επίλυση ενός θέματος της επικαιρότητας, με συγκεκριμένο τρόπο», τόνισε η υπουργός.
Σχόλιο: Περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα νέα πανεπιστήμια του Καζάν και με ακόμα μεγαλύτερο τους απόβλητους- αποφοίτους τους...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου